Доставка товарів здійснюється транспортною компанією Нова Пошта, в усі міста і населені пункти, де знаходяться її відділення. Оплату доставки - виробляє одержувач.
Після того як Ви зробите замовлення, наші менеджери протягом найближчого часу обовязково зв'яжуться з вами і попросять підтвердити замовлення. Після підтвердження і уточнення деталей замовлення, ми в телефонному режимі узгодимо з Вами номер найближчого відділення пошти (дізнатися номер найближчого відділення Нової Пошти можна тут). Далі буде здійснено відправлення Вашого замовлення, і на ваш номер телефону буде відправлений номер товаро-транспортної накладної, за допомогою якої ви зможете відслідковувати шлях посилки. Час доставки зазвичай становить 1-2 дні. Коли посилка буде доставлена, на ваш номер телефону прийде СМС оповіщення про те, що посилка прибула. Для того щоб забрати свою посилку Вам потрібно надати менеджеру відділення Нової Пошти паспорт і номер посилки. Пам'ятайте, що на складі пошти, посилка може зберігатися не більше 5 діб. Після чого, посилка автоматично буде відправлена назад.
Важливо! Клієнт має право розкрити посилку перед тим, як її забрати. У разі відмови, клієнт зобов'язаний сплатити всі транспортні витрати.